ασφαλεια
υγειασ

απο 10€ τον μηνα

ασφαλεια
αυτοκινητου

απο 69€ το εξαμηνο

Εξασφαλιστε
το μελλον σασ

απο 30€ τον μηνα

ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΟΣ

 

Τι πρέπει να κάνω σε περίπτωση ατυχήματος;

 

Σε περίπτωση ατυχήματος θα πρέπει :

  • Να ειδοποιήσετε τηλεφωνικά την υπηρεσία “φροντίδας ατυχήματος”
  • Να ειδοποιήσετε την αστυνομική αρχή, προκειμένου να επιληφθεί του ατυχήματος και να γίνει η καταγραφή του στο βιβλίο συμβάντων από την αρμόδια υπηρεσία της.
  • Να συμπληρώσετε με τον οδηγό του άλλου εμπλεκόμενου οχήματος, τη φιλική δήλωση, η οποία θα διευκολύνει ούτως ή άλλως την εφαρμογή του φιλικού διακανονισμού εφόσον και οι δύο ασφαλιστικές εταιρείες συμμετέχουν σε αυτόν.
  • Εάν δεν έχετε ή δεν καλέσατε την “φροντίδα ατυχήματος”, θα πρέπει να θυμηθείτε μέσα σε οκτώ (8) εργάσιμες ημέρες να γνωστοποιήσετε το ατύχημα στην ασφαλιστική σας εταιρεία είτε στο γραφείο μας είτε μέσω της φροντίδας ατυχήματος, όπως προβλέπει ο Νόμος.
  • Σε κάθε περίπτωση, θα πρέπει να φροντίζετε ιδιαίτερα για την καταγραφή του αριθμού κυκλοφορίας του άλλου οχήματος που εμπλέκεται στο ατύχημα, της ασφαλιστικής εταιρείας του καθώς και των στοιχείων ταυτότητας ή άλλων χρήσιμων στοιχείων του άλλου οδηγού / ιδιοκτήτη (π.χ. ονοματεπώνυμο οδηγού/ ιδιοκτήτη, διεύθυνση, τηλέφωνα κ.λ.π.). Επίσης, τα στοιχεία τυχόν μαρτύρων που παρευρίσκονται στον τόπο του ατυχήματος.
  • Εάν υπάρχει τραυματισμός, θα πρέπει οπωσδήποτε να φροντίσετε ώστε να παρασχεθεί άμεσα η αναγκαία βοήθεια.
  • Να μείνετε στον τόπο του ατυχήματος μέχρι να επιληφθεί αυτού η Τροχαία.

 

Τμήμα Διαχείρισης Ατυχημάτων

Η αξία της σωστής ασφάλειας αυτοκινήτου φαίνεται όταν την χρειαζόμαστε. Στην EUROSAFE φροντίζουμε να είμαστε πάντα κοντά σας, για να κάνουμε τη δυσάρεστη εμπειρία της εμπλοκής σε τροχαίο ατύχημα όσο πιο ανώδυνη γίνεται !

Το εξειδικευμένο προσωπικό της εταιρείας EUROSAFE βρίσκεται δίπλα σας για κάθε υπόθεση ατυχήματος και αποζημίωσης, όσο απλή ή σύνθετη κι αν είναι. Τηλεφωνώντας στην EUROSAFE δεν αντιμετωπίζετε τηλεφωνητές και τηλεφωνικά κέντρα, αλλά γνωρίζετε τον διακανονιστή της υπόθεσής σας με το μικρό του όνομα !

Στόχος μας είναι η γρηγορότερη αποζημίωση σας, αλλά και η εξάλειψη του άγχους που μπορεί να επιφέρει στον καθένα μας η εμπειρία του ατυχήματος αυτού καθέ αυτού, όσο και οι διαδικασίες που συνήθως έπονται του ατυχήματος.

Συνεργαζόμαστε με τις πιο αξιόπιστες ασφαλιστικές εταιρίες, οι οποίες έχουν τα εχέγγυα να προσφέρουν υπηρεσίες αποζημίωσης υψηλού επιπέδου, χωρίς γραφειοκρατία, αγκυλώσεις και δυσκολίες. Στην EUROSAFE η ασφάλεια αυτοκινήτου δε σημαίνει μόνο τα χαμηλότερα ασφάλιστρα στην Ελλάδα, αλλά και ότι ο προσωπικός σας ασφαλιστικός σύμβουλος θα είναι δίπλα σας, ακριβώς τη στιγμή που τον χρειάζεστε.

Τηλεφωνήστε σήμερα στο 21058.21.000 και ενημερωθείτε υπεύθυνα για όλες τις υπηρεσίες και της διευκολύνσεις που προσφέρει το τμήμα διαχείρησης ατυχημάτων της EUROSAFE.

ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΟΣ

 

24 ώρες το 24ωρο,365 μέρες το χρόνο εμείς και η ασφαλιστική σας εταιρεία είμαστε δίπλα σας για την δική σας εξυπηρέτηση.

ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ
AIG 2109408676-2111075708
ALLIANZ 2109988188
ALPHA 2103497015
AMTRUST 2108931605
EUROINS 2103497073
EUROLIFE 2106504035
EVOLUTION 2130108000
GENERALI 2103497023
INTERASCO 2109460293
INTERLIFE  2109462097
ΥΔΡΟΓΕΙΟΣ 2106504046
PRIME 2122127878
QUDOS 2164004170
ΑΤΛΑΝΤΙΚΗ ΕΝΩΣΗ 2107470001
ΔΥΝΑΜΙΣ 2109988155
ΕΘΝΙΚΗ 2109099999
ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΠΙΣΤΗ 1137-2111075709
ΕΥΡΩΠΗ 2109988198
ΜΙΝΕΤΤΑ 2109310807
ΝΕΟΣ ΠΟΣΕΙΔΩΝ 2104173157
ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΗ 1158

Η φροντίδα ατυχήματος, είναι μια σειρά υπηρεσιών που αποσκοπούν στην εξυπηρέτηση και την εξασφάλιση του οδηγού που θα εμπλακεί σε ένα τροχαίο ατύχημα ή θα έχει μια ζημιά με το ασφαλισμένο όχημα. Είναι σημαντικό ότι στην φροντίδα ατυχήματος δεν υπάρχουν «ασφαλισμένα κεφάλαια». Δηλαδή, αν συμβεί ατύχημα ή ζημιά, παρέχονται προς τον ασφαλισμένο υπηρεσίες και όχι χρηματικά ποσά.

Ο ασφαλισμένος, χρησιμοποιώντας την φροντίδα ατυχήματος, απαλλάσσεται από ένα πλήθος διαδικασιών που δημιουργούν εκνευρισμό αλλά, κυρίως, κρύβουν κινδύνους. Συγκεκριμένα, με ένα απλό τηλεφώνημα, αμέσως μετά το ατύχημα, ενεργοποιείται η κάλυψη της φροντίδας ατυχήματος και στον τόπο του συμβάντος μεταβαίνει εκπρόσωπος της φροντίδας ατυχήματος που προβαίνει στις εξής υπηρεσίες.

  • Αναλαμβάνει τις διαδικασίες που θα έπρεπε να διεκπεραιώσει ο ασφαλισμένος με την ασφαλιστική του εταιρία, όπως δηλώσεις, έγγραφα κλπ.
  • Παρέχει στον ασφαλισμένο σημαντική βοήθεια στον τόπο της ζημιάς (π.χ. ρυμούλκηση οχήματος).
  • Διασφαλίζει όλα τα δικαιώματα του ασφαλισμένου σε σχέση με τις συνθήκες του ατυχήματος (φωτογραφίες, ανταλλαγή στοιχείων κλπ).
  • Βοηθά στη συμπλήρωση της δήλωσης φιλικού διακανονισμού.

Αν, για οποιονδήποτε λόγο, η φροντίδα ατυχήματος δεν κληθεί την στιγμή του ατυχήματος, πολλές ασφαλιστικές εταιρίες δίνουν το δικαίωμα στους ασφαλισμένους τους να καλέσουν μέσα στις 1-2 επόμενες μέρες και να ζητήσουν την παροχή υπηρεσιών φροντίδας ατυχήματος σε άλλο χώρο (στο σπίτι τους ή στον χώρο εργασίας τους), όπου πρέπει να βρίσκεται και το όχημα.

Χρήση των υπηρεσιών της φροντίδας ατυχήματος μπορεί να κάνει κάθε άτομο που θα έχει ένα ατύχημα με το ασφαλισμένο όχημα, ανεξάρτητα εάν ευθύνεται ή όχι για το ατύχημα αυτό. Επίσης, μπορούμε να καλέσουμε την φροντίδα ατυχήματος και όταν έχουμε ζημιές του ασφαλισμένου οχήματος, που δεν οφείλονται σε τροχαίο ατύχημα, όπως σε περιπτώσεις φωτιάς, ιδίων ζημιών, ζημιών από φυσικά φαινόμενα κ.λ.π.